Німецькі вчені вважали, що замок у Вевельсдорфі поблизу Падеборна (Вестфалія). Заснований карлом великим. Уціліє разом із містом під час війни Сходу із Заходом.
У замок звозили цінності поневолених народів з метою створення гігантського музею арійської культури (менш цінними памятками історії, вилученими на окупованих територіях, наповнювали різні замки й фортеці, монастирі й соляні шахти).
У вевельзбурзі в головній вежу знаходилася орденська («баронська») зала (мідгард – «світ живих»), де збиралися дванадцять вищих функціонерів СС під головуванням Генріха Гімлера (загальна кількість присутніх складала чортову дюжину – 13 осіб). Це було так зване мале коло, представники якого й керували проектами СС, а також були максимально посвяченими у всі таємниці. Кожен мав свій герб, розроблений професором Карлом Дібичем, фахівцем із германської геральдики.
На кожного з 12 представників чекала власна ніша, де вони повинні бути поховані. Місцем поховання визначено приміщення (крипта) під орденською залою, яке мало назву «СС Вальгалла». Посередині «зали мертвих» в оточенні 12 рун перемоги – «зіг» палало «вічне» вогнище, або «чорне сонце». До полум’я вело 3 сходинки, що нагадувало три кола для паломників у столиці Тибету Лхасі. Цей жертовник мав назву «Ніфлхайм» - поєднання світу мертвих і живих (з давніх саг). Навколо вогню знаходилося 12 місць для учасників урочистих церемоній (число 12 повязане з річним місячним циклом). За деякими даними, тут передбачалися людські жертвоприношення. Північну вежу мала прикрашати зала Грааля з 48 вікнами, яка однозначно символізувала давньогерманський свт богів – Асгард. У цій залі знаходився постамент для Чаші Грааля.
До великого кола належало 30 генералів СС, серед яких рейхсляйтери окупованих територій, керівники Ваффен СС і «ССАненербе», а також інших центральних управлінських структур, котрих за потреби запрошували до Вевельсбуру з їхніх резиденцій, що знаходилися іноді в інших орденських замках (проект «Орденські замки»).
Для інтенсифікації розумової діяльності присутніх розробили спеціальне освітлення. Кольорове скло мало нейтралізувати та фільтрувати сонячні промені, які немовбито заважали духовній активності людини. Для цього в приміщеннях замку штучно створювалася містична напівтемрява. Таким чином, замок повністю відповідав нормам середньовічної поеми, поєднуючи видиме й невидиме в одному архітектурному тексті.
Одним з обрядів, який використовувався в замку, була медитація на яблуку. Плід розрізався за екватором таким чином, що утворювалася пятикінцева зірка. Яблуко розміщувалося посередині столу, присутні занурювалися у свої думки, а потім обмінювалися одкровеннями з метою дійти спільної думки з певного питання.
Основною темою інтер’єру замку Г. Гімлер зробив Спис Гая Касія Лонгіна. Навіть форма замку нагадувала спис, повернутий на схід. В одній із кімнат замку зберігалася копія віденського списа, повернутого на схід, на словян. Приміщення були обставлені і декоровані так, щоб наочно втілити, традиції, вірування й подвиги кожної людини, яка володіла цією реліквією, а також Чашею Грааля х ІХ до ХІV століття. У Вевельсбурзі планувалося запровадити культ «чорного сонця» як одного з основних у нацистській державі.
ДЖЕРЕЛО: В. В. Цибулькін, І. П. Лисюк. СС–Аненербе: розсекречені файли. К., 2010. – С. 260-262.
Немає коментарів:
Дописати коментар